Dôležité pri reklamáciách:
Riadne vyplnený reklamačný formulár (viete si ho stiahnuť TU), v ktorom uvádzate dôležité informácie akými sú základné údaje kupujúceho, číslo faktúry, objednávkový kód položky, dôvod reklamácie, a čo najpresnejšie informácie o druhu a rozsahu vás.
Mechanicky poškodený, nedodaný, navyše dodaný tovar:
- prijímame písomne na reklamacie@corwell.sk
Pri preberaní zásielky je dôležitá dôkladná kvalitatívna a kvantitatívna kontrola tovaru. Zvýšenú pozornosť prosíme venovať krehkému, nadrozmernému tovaru a balíkom nezalepeným páskou Victoria, ktorou sa zalepuje každý balík predávajúceho.
V prípade poškodenia prepravného obalu, samotného tovaru a v prípade prepravného obalu nezalepeného páskou Victoria je potrebné s prepravcom spísať škodový zápis, čo slúži ako podklad k reklamácii.
Reklamácia na mechanicky poškodený, nedodaný tovar sa prijíma do 2 pracovných dní od dátumu prevzatia tovaru. Reklamácia zaslaná po určenom termíne uznaná nebude.
Reklamačné konanie v prípade poškodeného, nedodaného tovaru začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledovné podmienky:
- doručenie riadne vyplneného reklamačného listu, fotodokumentácie, škodového zápisu
- doručenie reklamovaného tovaru podľa požiadavky predávajúceho
Zvýšenú pozornosť prosíme venovať paletovej, kamiónovej dodávke. Aby sme Vám vedeli byť nápomocný, prosíme problém hlásiť po jeho bezprostrednom zistení.
K riešeniu reklamačného prípadu kupujúci potrebuje zabezpečiť nasledovný dôkazový materiál:
- fotodokumentáciu poškodeného tovaru čo je potrebné vyhotoviť, kým je tovar naložený na aute/kamióne/dodávke
- škodový zápis, v ktorom uvediete paličkovým písmom meno, priezvisko šoféra, číslo jeho dokladu /OP, pas/ za účelom jeho identifikácie spolu s jeho podpisom
- na CMR sa má uviesť informácia týkajúca sa druhu a množstva poškodeného tovaru, informácia o tom, že bol spísaný škodový zápis a spravená fotodokumentácia. V prípade, že CMR potvrdíte svojím podpisom, pečiatkou bez uvedenia zistených skutočností, tým vlastne potvrdíte prevzatie tovaru bez výhrad a nie je možné tovar ďalej reklamovať.
Reklamácia na vrátenie tovaru:
- prijímame písomne na reklamacie@corwell.sk
Našim odberateľom zabezpečujeme možnosť vrátenia tovaru za nasledovných podmienok:
- možnosť spätnej kúpy tovaru sa vzťahuje na tovar, ktorý bol predávajúcim predaný a fakturovaný maximálne 90 dní pred zaslaním požiadavky o vrátenie; na tovar, ktorý je kompletný/vrátane prípadného príslušenstva/, a je ďalej v predajnom, nepoškodenom stave, v nepoškodenom originálnom balení
- vrátiť je možné položku, ktorá je v čase požiadavky v ponuke predávajúceho
- požiadavku zaslanú vo forme reklamačného lsitu predávajúci posudzuje do 5 pracovných dní od jej obdržania
- v prípade súhlasného stanoviska predávajúceho je kupujúci povinný tovar - vratku zaslať na adresu kupujúceho do 2 týždňov od dátumu kladného stanoviska predávajúceho, po prekročení uvedenej lehoty zaregistrovaná požiadavka kupujúceho sa zo systému vymaže automaticky a schvaľovací proces sa musí začať znova
- predávajúci nepreberá zodpovednosť za rozdiely v kvalite a kvantite vráteného tovaru vznikajúce počas prepravy od kupujúceho k predávajúcemu, prípadný poškodený tovar predávajúci skladuje max 10 pracovných dní, ak sa kupujúci o odvoz v tomto čase nepostará, predávajúci ho automaticky zlikviduje
- kúpna cena je 90% z pôvodnej ceny tovaru bez DPH
Vrátiť tovar nie je možné v nasledovných prípadoch:
- ak tovar nepochádza od predávajúceho
- ak je tovar stiahnutý z ponuky alebo ak nie je stiahnutý ale bol zmenený obal
- tovar, ktorého vybavenie nezodpovedá jednotnému typu balenia používaného predávajúcim
- tovar dovezený z dôvodu konkrétnej objednávky na základe záväznej objednávky kupujúceho
- ak tovar nie je kompletný, nie je originálnom balení, nie je v ďalej predajnom stave, tovar s obalom znehodnoteným ručným písmom
- v prípade potravín, hygienických alebo chemických výrobkov - čistiacich prostriedkov
- položky predané v darčekovej akcii ku ktorým sa viaže darček
- na tovar predaného vo výpredaji
Reklamačné konanie začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledovné podmienky:
- doručenie riadne vyplneného reklamačného listu
- doručenie reklamovaného tovaru
Predávajúci vrátený tovar prekontroluje a preskúša v prípade, že tovar nezodpovedá horeuvedeným kritériám, bude kupujúcemu vrátený
Kvalitatívna reklamácia, reklamácia v záruke - servis
- prijímame písomne na reklamacie@corwell.sk
Kvalitatívna reklamácia sa vzťahuje výlučne na výrobné vady tovarov alebo na skryté vady, ktoré neboli spôsobené neodborným alebo nešetrným zaobchádzaním, použitím tovaru v rozpore s jeho účelom alebo návodom, mechanickým poškodením alebo opotrebovaním, živelnými pohromami. Právo zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec kúpená. Ak je v záručnom liste uvedený CORWELL, právo zo zodpovednosti sa uplatňuje u CORWELL Slovensko, s.r.o.. Ak je v záručnom liste určený na opravu iný podnikateľ, ktorý je v mieste bližšom kupujúcemu, uplatní kupujúci právo u tohto podnikateľa. Právo zo zodpovednosti za vady veci zaniknú, ak sa neuplatnia v záručnej dobe.
Reklamácia v záruke sa zamieta v nasledovných prípadoch:
- neodborným zaobchádzaním, obsluhou alebo zanedbaním starostlivosti o tovar
- mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu
- poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v návode na používanie, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR, poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami
- neodborným zásahom, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci
- zásahom tovaru k tomu neoprávnenej osoby
- na tovar, ktorý bol poškodený v dôsledku toho, že nebol skladovaný odporúčaným a vhodným spôsobom v závislosti od povahy takéhoto tovaru
- uplynutím záručnej doby tovaru
Oprava predmetu reklamácie v horeuvedených prípadoch sa refakturuje kupujúcemu aj v rámci záručnej lehoty. Údržba, čistenie hociktorého výrobku nie je súčasťou služieb poskytovaných v rámci zátuky.
Reklamačné konanie začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledovné podmienky:
- doručenie riadne vyplneného reklamačného listu
- doručenie reklamovaného tovaru
Reklamácia rozdielov v cenách, expedičný poplatok
Predajná cena tovaru je pre kupujúceho platná dňom jej uverejnenia na webstránke. Reklamačné konanie začína dňom doručenia riadne vyplneného reklamačného listu. Požiadavku predávajúci posudzuje do 5 pracovných dní od jej obdržania.